Sunday, October 28, 2007

Anna Sjödin och Billy Butt grundar förening

Anna Sjödin och Billy Butt gör gemensam sak och bildar föreningen Rättssäkerhetsorganisationen.
Sjödin och Butt hävdar till kalvdans att de fann att det hade mycket gemensamt och det ledde till grundandet rättsäkerhetsorganisationen.

Jag är väldigt glad över att ha fått vara med i det här projektet, myser Butt, och jag hoppas att organisationen ska bidra till att vårt perspektiv på ett mera rättvist sätt får komma fram.
Dock!, tilläger Sjödin, Har vi ju fått kompromissa en hel del när vi haft delade meningar under perioden när vi skrev stadgarna, jag hade ju mina krav och Billy hade ju sina, men nu tror jag vi kommit till en skrivelse vi båda kan leva med.

Organisationens stadgar stipulerar att manliga medlemmar ska hälsa på kvinnliga dito genom att klämma dom på brösten och manliga medlemmar ska tituleras svartskalle under styrelsemöten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home