Wednesday, May 10, 2006

Jag anamma!

Satan: Brr... Vänta lite nu? Sa jag Brr?!?... Brr! Jo det gjorde jag!!! Jag anamma! Är det inte lite kallt här?!?

Hitler: Ja Ich känner de ockzåå!!! Meine Tänder låter Klack, Klack!

Benedictus XVI: Jag kom hit för att skriva på ett kontrakt, men jag skakar så mycket att min med oskulders blod fyllda penna äro obrukbar, Vad törhända har orsakat detta!?!!!!

Satan: Slå på Fox News!

Satan: AAAAAAAAAAARGHHH!

Dom andra: Ooooooohyyyl!

Satan: Där har vi det! Sony ska börja stödja AAC i sina musikspelare!!! Fattar dom inte att dom måste varna mig INNAN dom gör så här!!! Jag gav ju mina aktier i ericsson åt dom så att dom skulle kunna fixa en direktlina ner! Men icke att dom där alcoholdehydrogenasfattiga små liven skulle få tid att lyfta på luren, nehhedå!

1 Comments:

At 2:03 AM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

<< Home