Wednesday, May 10, 2006

The Keith

Keith Richards som föll från en palm i Fiji förra månaden rehabiliterar sig just nu på ett hospital.
Som tur var landade jag på huvudet så inga viktiga organ skadade sig, säger Richards från sjukbädden. Doktorerna sa att det var "Touch and go" ett tag där... och då begärde jag att om jag dog, ville jag att min hjärna skulle bevaras för eftervärlden i sprit, då sa doktorn att då var det bäst att låta den vara där den var.
Efter fallet har brittiska regeringen påskyndat sökandet efter en passande plats för slutförvaring av Richards. Geologer och bergsingenjörer prospekterar just nu efter områden med fast, seismiskt stabil berggrund som minimerar risken för läkage av Richards uti vattentäckter och liknande.

3 Comments:

At 3:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Recept på kalvdans

Behövs:
1 levande ko
1 nyfödd kalv
En liter stulen råmjölk av kalven
Litet salt
Gräddas i 200 gr 20 min

Big mamas recept

 
At 1:54 AM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 2:01 AM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

<< Home